— niedziela, 26 stycznia 2014 —

Informacje :)

Witajcie kochani :) Z tej strony Alice M. Black, mam dla was kilka wiadomości.
Na początek chcę was bardzo przeprosić za to, że rozdział 9 nadchodzi bardzo powoli. Niestety, powód jest jeden, albowiem "brak czasu". Nie mogę w pełni poświęcić się swojej pasji, jaką jest pisanie, przez szkołę, obowiązki, rodzinę. Spróbuję wyskrobać coś co minimalnie przypominałoby "rozdział".
Po drugie założyłam drugiego bloga :) Jest to bardziej realistyczne opowiadanie, takie tam pierdoły, miłość, itp. http://auraciemnosci.blogspot.com/

+ Widzicie, blog ma nowy szablon *.* Kocham go <33
Niedługo pojawią się zakładki "spam" i "bohaterzy" :3

Mam dla was wiadomość, coś ważnego wydarzyło się w moim życiu. Zaczęłam pisać książkę! Całkiem mi idzie :) Mimo, że mam tylko 15 lat (w marcu), to mam nadzieję, że się uda :D
To dzięki wam, kochani ;*

Chcę gorąco podziękować:

- Always
- Tenebris
- Krukonce
- Aurelii Volturi
- Enid44 ( szczególnie za "To po prostu chce się czytać" <- jakoś te słowa do mnie dotarły :D)
- zwariowanej Smaffi

Dziękuję wam za to, że jesteście ze mną :)

Blog ma już 5 miesięcy :D Jak ten czas upływa ;(

Tak bardzo się cieszę, że natrafiłam na ludzi, którzy ukształtowali moją pasję, całą "mnie".

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za podziękowania xD
    No, szablon piękny ♥
    Czekam z niecierpliwością na następny rozdział. Pamiętaj, że czuwam!
    always

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do siebie :D Jeśli chciałabyś być informowana o nowych notkach, zostaw komentarz w zakładce "Sowia Poczta" :D http://snape-granger-inna-historia.blogspot.com/

      Usuń
  2. Dziekuje za wspomnienie o mnie <3 życze Ci owocnych rozdzialow w owej ksiazce, oraz w tym blogu ;) mam nadzieje, ze wszystkim sie z nami podzielisz, tym czasem zapraszam goraco do mnie----> http://cycle-down.blogspot.com
    POWODZENIA :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co! :3 Naprawdę, miło czyta się Twojego bloga :3 . Masz talent i nie zaprzepaść go, pamiętaj :] Bo osobiście się Tobą zajmę, jeśli tylko zaniedbasz tego bloga! :D :D Żarty żartami, ale napisałam do Ciebie na gg, ale nie dostałam żadnej odpowiedzi :C I oczywiście chamska reklama, ale co tam, zapraszam do mnie:
    hgsspolaczeniszpiegostwem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pisałaś pod ten nr. gg? :D
      47803574
      Bloga nie zostawię, nigdy! : D

      Usuń
    2. Tak, pod ten. Nawet widzę, że jesteś dostępna :3

      Usuń