— czwartek, 22 sierpnia 2013 —

Sowa do was : )

Ze mną kiepsko, coś czuję, że angina będzie : C
Po co sowa? Otóż mam wam kilka rzeczy do powiedzenia : D

1. "Hermiona po raz setny"
Macie pretensje, że moja kochana beta stara się, aby opowiadanie nie było na poziomie przedszkola i urozmaica je różnym słownictwem. Kochani, to jest żałosne...
Dominika robi na prawdę ogromną robotę, bo poprawiać moją interpunkcję i ortografię to nie lada wyzwanie.
Na serio, potraficie człowieka dobić .______.
Będzie "brązowooka", "brązowowłosa" itp. Ja tak chcę i już, proszę to uszanować, albo po prostu znaleźć inne, interesujące Sevmione : ) Żeby nie było, uwielbiam krytykę, no ale na poziomie, proszę państwa.

2. Liczba Komentarzy : D

Jaram się, jaram się!!! 14 komentarzy pod 4 rozdziałem, jesteście wielcy ;* Serducho rosnie w zaskakującym tempie : O Bardzo się cieszę, że komentujecie, lubię waszą krytykę, trochę słodzące wypowiedzi : D Mam prośbę do Anonimów, możecie się jakoś podpisywać, żebym wiedziała kto jest kto ?


3. Stylistyka

Dzięki, że zwracacie uwagę, postaram się ulepszać mój styl pisania. :" )

4. Podziękowania

Za dobre słowo dziękuję :

- Dominice, mojej kochanej becie ;*
- Ani Wojtanowskiej
- Cat Black
- Enid44
-Alois Trancy
-Wkurzającemu cusiowi
- Mirenie Pysiak
-Ani Magierskiej
- Tynie

5. Kiedy rozdział?

Błagam, nie ciśnijcie tak na mnie, bo wyjdzie jedno, wielkie gówno. Jestem chora, źle się czuję, jest resztka wakacji, także...
Muszę trochę czasu poświęcić znajomym, których ostatnio bardzo zaniedbałam : C

Dobra, koniec ględzenia, papa ;*

8 komentarzy:

  1. Ochhh *.*
    Czuję się wyjątkowa :)
    Kurde, szkoda, że cię ta choroba dopadła, zdrowiej ! :)
    Doskonale cię rozumie, nie ma co się spieszyć z rozdziałami. Wszystko w swoim czasie, ważne jest, żebyś wyzdrowiała :)
    Z gorącymi pozdrowieniami maniaczka twojego Sevmione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rutinoscrobin biorę nałogowo, także niedługo dojdę do siebie : D

      Usuń
  2. Głupia choroba...ale życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia ;-) Mam nadzieje że szybko nastąpi kolejny rozdział ale wcale cię nie przyciskam do tego byś pisała szybko i wyjdzie gówno :D
    A i ja bede się podpisywać...Katy <3
    Katy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choroba, nawet taka mała, daję do myślenia : D Niestety, czas zwolnić : ) Trochę popędzania nie zaszkodzi, bo jestem strasznym leniem : D

      Usuń
  3. Jak na moje, nie powinnaś się w ogóle przejmować tą idiotyczną krytyką. Nie jestem jakąś tam wielką znawczynią pisania, ale czytam dużo książek i szczerze mówiąc czułam się, jakby stworzyła to jakaś świetna, znana pisarka. :)Czytałam też parę innych tekstów na blogach, ale zaprzestałam tego, bo nie było ładu ni składu. Cieszę się, że trafiłam na Twój blog. Uwielbiam Sevmione i nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. Mam nadzieję, że będzie tak samo świetny jak reszta, że po prostu nie zgubisz swojego stylu przez tych "wielkich znawców". :D
    Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło <33 Nie zgubię swojego stylu, będę jedynie nad nim pracować : D

      Usuń
  4. A kiedy można się spodziewać następnego rozdziału ? (tak się tylko pytam ^^)

    #luna

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny Blog! Zostałaś nominowa do nagrody Liebster Award Na moim blogu <3
    Szczegóły: zyjemy-jak-snimy-samotnie.blogspot.com/2013/08/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń